به گزارش مهرنما فارس، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تشکیل کمیته تبلیغات گردشگری به‌منظور تدوین راهبرد تبلیغات گردشگری در استان، خبر داد.

هادی شه‌دوست شیرازی گفت: امروزه در صنعت گردشگری باید از تبلیغات به‌عنوان مهم‌ترین ابزار و بلکه به‌صورت حرفه‌ای از آن استفاده کرد، زیرا موفقیت تبلیغ برای ارزش‌های فرهنگی و گردشگری کشور مبتنی بر درک صحیح و حرفه‌ای از تبلیغات و ارزش‌های آن است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استانداری فارس پیشنهاد تشکیل کمیته تبلیغات گردشگری به‌منظور تدوین راهبرد تبلیغات گردشگری در استان داده شد که موردتوجه و تصویب قرار گرفت.

 

او بیان کرد: ازاین‌پس قرار است تبلیغات در حوزه گردشگری با محوریت تخصصی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس و با در نظر گرفتن مزایای نسبی و رقابتی استان، به‌صورت کارآمد، هدفمند و اثربخش صورت پذیرد.

شه‌دوست شیرازی افزود: تبلیغات گردشگری می‌تواند به‌عنوان ابزار حرفه‌ای برای پیشرفت اهداف فرهنگی، به‌ویژه در استانی مهم مثل فارس که سابقه تاریخ و تمدنی عمیق دارد و شهر شیراز که عنوان فرهنگی بودن را یدک می‌کشد، مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اضافه کرد: تبلیغات گردشگری در استان نیازمند یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی است و به همین منظور کمیته تبلیغات گردشگری استان فارس تشکیل‌شده است.

شه‌دوست شیرازی بابیان اینکه تبلیغات امری ضروری در گردشگری محسوب می‌شود، افزود: تبلیغات گردشگری نیازمند یک رویکرد منسجم و مناسب است و این تبلیغات شامل تبلیغات درون‌شهری و برون‌شهری خواهد بود.

او ادامه داد: تبلیغات گردشگری استان فارس شامل تمامی تبلیغات اماکن گردشگری، تأسیسات و خدمات گردشگری با نظر این کمیته و لحاظ کردن شرایط استان اتفاق خواهد افتاد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *