به گزارش مهرنما فارس، رییس سازمان عمران و باز آفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز با اشاره به اجرای عملیات بتن ریزی دال سرپوشیده بخش ٣ طبقه ایستگاه به میزان ۳۰۰ مترمکعب گفت: از ویژگی‌های این بتن ریزی آب بند بودن است که با طرح اختلاط خاص بتن ریزی انجام می‌شود.
محسن نعمت اللهی ادامه داد: با اجرای این عملیات، مقدمات لازم برای بازگشایی طرح ترافیکی و اتصال آن به خیابان انجام می‌شود و با این اقدام دیگر مسیر انحرافی نخواهیم داشت.
وی همچنین از آغاز عملیات گودبرداری ایستگاه تا عمق ٢۴ متری از سطح زمین و همزمان نصب استرات‌های مربوطه خبر داد و گفت: بیش از ٧٠٠ تن استرات در این ایستگاه نصب می‌شود.
رئیس سازمان عمران شهرداری در پایان اظهار کرد: تا کنون حدود ۴٠٠ حلقه از شمع‌های این ایستگاه، اجرا شده است.
گفتنی است ایستگاه شماره یک خط ٣ قطار شهری واقع در پل معالی آباد، زیر بستر رودخانه احداث خواهد شد که به دلیل این ویژگی در کشور منحصر به فرد است.

https://mehrnema.ir/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%db%b1%db%b1-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%8f%d9%86-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b4%d8%a7%d9%88/

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *