پیشرفت مطلوب قطار شهری شیراز در منطقه گردشگری
پیشرفت مطلوب قطار شهری شیراز در منطقه گردشگری
شهردار شیراز گفت: تا تابستان سال آینده قطار شهری با ۶۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به میدان سعدی می رسد

به گزارش مهرنمافارس،اسدی در بازدید شبانه طرح هااعلام کرد: علاوه بر فاز ۲ خط ۲ مترو، خط ۳ هم از شهرک گلستان با پیشرفت بسیار خوب در سایر ایستگاه ها به سمت چهارراه معالی‌آباد و شاهد در حال اجراست.
امیر یقطین، رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز در این بازدید شبانه گفت: خط ۲ مترو به عنوان یک مسیر شمالی جنوبی تا میدان امام حسین (ع) در حال بهره‌برداری است.
وی ادامه داد: در ادامه این خط و در فاز 2 در ایستگاه پارک آزادی هم ۲ دستگاه تی بی ام ۶ متری از این ایستگاه در حدود ۱۴۰۰ متر و در تونل دیگر بیش از ۱۴۰۰ متر حرکت کرده و در حال نزدیک شدن به ایستگاه اطلسی است؛ در فاز ۲ خط ۲ مترو برنامه این است که تا ایستگاه کلبه سعدی حرکت تی بی ام ادامه پیدا کرده و ایستگاه‌ها در حد بهره‌برداری اولیه تا سعدی ادامه یابد؛ در ایستگاه سعدی هم باید به‌گونه‌ای اقدام شود که تا سال آینده آماده بهره‌برداری اولیه باشد.
به گفته یقطین، ۳۷۰۰ متر از ایستگاه آزادی تا کلبه سعدی است که طول زیادی برای تی بی ام نیست و روند اجرای آن به‌خوبی پیش می‌رود و ایستگاه فضیلت هم در دست اقدام برای تصویب است، اما در حال حاضر برنامه تا ایستگاه سعدیه مصوب و در حال اجرا است.