واکنش فدراسیون فوتبال به درگیری در مسابقات امیدهای گل‌گهر و فجر سپاسی
واکنش فدراسیون فوتبال به درگیری در مسابقات امیدهای گل‌گهر و فجر سپاسی
فدراسیون فوتبال نسبت به درگیری و قمه کشی در مسابقات امید‌های کشور دستوری را صادر کرد.

به گزارش مهرنما فارس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، حسب گزارش مقام رسمی در خصوص بین تیم‌های گل گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی از سری مسابقات لیگ برتر امید‌های فوتبال کشور که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ برگزار شد که تخلفی از سوی تماشاگران تیم گل گهرسیرجان منعکس شده و از آنجاییکه تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقرات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی تیم مربوطه از هرگونه ورود تماشاگر به داخل استادیوم در کلیه مسابقات خانگی محروم است.

 

لازم است باشگاه گل گهرسیرجان دفاعی کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسون ارسال کند.

 

رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

 

از هفته ششم رقابت‌های لیگ یک امید‌های کشور، عصر دیروز تیم امید فجرسپاسی شیراز میهمان تیم امید گل گهر سیرجان بود. در حالی‌که تا دقیقه ۹۰ تیم امید فجرسپاسی با نتیجه سه بر صفر از تیم گل گهر عقب بود، در دقایق پایانی درگیری درمیانه زمین بین بازیکنان رخ داد.

 

بنابر گفته فجری‌ها، کادرفنی تیم گل گهر سیرجان با چاقو به سمت بازیکنان تیم امید فجرسپاسی حمله‌ور شدند. کادرفنی امید فجرشهیدسپاسی برای جلوگیری از حمله گل‌گهری‌ها وارد زمین مسابقه شدند که توسط شخصی که منتسب به باشگاه میزبان بود مورد ضربه چاقو قرار گرفتند و به شدت آسیب دیدند و راهی بیمارستان شدند.