سوختگیری بدون وقفه در فارس
سوختگیری بدون وقفه در فارس
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از سوختگیری بدون وقفه در استان خبرداد.

به گزارش مهرنما اسداله طاهری با اشاره به اختلال پیش آماده در بخشی از سامانه هوشمند در جایگاه‌های سوخت، گفت: در حال حاضر سوختگیری در جایگاه‌های استان بدون وقفه و مشکل در حال انجام است و تاکنون حدود ۶۰ درصد از جایگاه راه اندازی و درحال خدمات رسانی به مردم هستند.
وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم استان افزود: با تمهیدات انجام شده بلافاصله بعد از ایجاد اختلال نرم افزاری پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت بیش از ۵۰ تیم‌های عملیاتی متشکل از کارشناسان منطقه و نواحی تشکیل و برای راه اندازی به جایگاه‌های سطح استان اعزام و نسبت به فعال سازی مجاری عرضه به صورت آفلاین اقدام کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از همکاری و همراهی مالکان جایگاه‌ها و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در توزیع به موقع سوخت به مردم اظهارداشت: از ۲۹۶ باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین ونفتگاز) در سطح استان تاکنون بیش از ۱۸۰ باب فعال و درحال ارائه خدمات به مردم شریف هستند و مابقی جایگاه‌ها بزودی راه اندازی می‌شوند.
طاهری ضمن دعوت مردم به حفظ آرامش برای دریافت سوخت، گفت: سهمیه سوخت خودرو‌ها محفوظ و تا زمان راه اندازی مجدد سامانه هوشمند سوخت، می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را با نرخ آزاد ۳۰ هزار ریال دریافت کنند.
این مقام مسوول با اشاره به فعالیت ۶۰ درصد جایگاه‌ها و همچنین ذخیره سازی مناسب فرآورد‌ه‌های نفتی در استان فارس تصریح کرد: سوخت‌رسانی بدون وقفه به مجاری عرضه درحال انجام است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 

انتهای پیام