تامین برق پایدار در فارس با وجود گرمای بی‌سابقه تابستان
تامین برق پایدار در فارس با وجود گرمای بی‌سابقه تابستان
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: امسال با وجود گرمای بی‌سابقه تابستان، برق به صورت پایدار در این استان تامین شده است.

به گزارش مهرنما فارس، حمیدرضا جلایر افزود: شرکت توزیع نیروی برق فارس با برخورداری از ۱۶۹ گروه عملیاتی، ۳۳۸ نیروی ماهر فنی و پشتیبان و ۱۰۲ خودرو اتفاقات برای حفظ پایداری شبکه به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند.
وی گفت: از طریق رصد شبکه توزیع نیروی برق به صورت نقطه به نقطه و با استفاده از داده‌های برخط ،هم اکنون مورد خاصی از قطعی برق در استان مشاهده نشده است.

جلایر یادآور شد: با آمادگی کامل همه عوامل عملیاتی و اجرایی در ایام پیک، تلاش کردیم در کمترین زمان ممکن، حوادث ناشی از جریان برق، مدیریت و شبکه استان کماکان پایدار شود.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس بیان کرد: مشترکان برق در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا نقص در شبکه توزیع ، با شماره ۱۲۱ (مرکز فوریت‌های برق ) تماس بگیرند.
این مقام مسئول بر ضرورت همکاری همه مشترکان برای عبور موفق از پیک بار تابستان تاکید کرد و اظهار داشت: دو هفته بسیار گرم پیش‌رو داریم و بی تردید مصرف برق هم سیر صعودی پیدا می‌کند که امید است با همکاری هم استانی‌های عزیز و بهینه سازی مصرف انرژی بتوانیم این روز‌ها را پشت سر بگذاریم.