پ
  • شناسه : 1236
  • 25 مهر 1400 - 15:47
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس:

کابینت‌ساز متقلب به دام افتاد

کابینت‌ساز متقلب به دام افتاد
کابینت‌ساز متقلب به دام افتاد
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از بازداشت فرد متقلبی که به بهانه ساخت کابینت از اعتماد مشتریان سوءاستفاده کرده و بعد از دریافت وجه، بدون ارائه خدمت، متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش مهرنما غلامرضا سالاری اظهار کرد: در پی شکایات متعدد شهروندان از یک کابینت ساز متقلب در شیراز که مبالغ هنگفتی پول را از مشتریان دریافت کرده و متواری شده بود، چندین فقره پرونده برای این فرد در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و حکم محکومیت او نیز صادر شد که با توجه به متواری بودن متهم، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار اجرای احکام این اداره قرار گرفت.

او افزود: بر اساس تحقیقات مشخص شد که این فرد با تبلیغ در سایت دیوار، وعده انجام کار به قیمت کمتر از بازار را می‌داد و از این طریق اقدام به جلب مشتری کرده و پس دریافت کل وجه، کار را نیمه کاره رها و متواری می‌شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه فرد مذکور از سال ۹۶ متواری بود، اضافه کرد: پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی و بازداشت متهم شد که با تلاش ماموران اجرای احکام این اداره کل، شاکیان این فرد در تعزیرات حکومتی، مطالبات خود را دریافت و همه پرونده‌ها اجرا شد.

سالاری ضمن هشدار به شهروندان در خصوص دقت کافی در سفارش از سایت‌های خرید و فروش، نظارت هر چه بیشتر بر این گونه سایت‌ها را خواستار شد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، موارد را به پلیس فتا گزارش دهند تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدام لازم به عمل آید.

انتهای پیام/

برچسب ها

آغاز توزیع شیر در مدارس فارس 22 آذر 1402

آغاز توزیع شیر در مدارس فارس

توزیع شیر رایگان برای دانش آموزان ابتدایی و پیش دبستانی استان فارس آغاز شد .

کابینت ساز متخلف جریمه شد 14 آذر 1402

کابینت ساز متخلف جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تعزیر و جریمه افزون بر سه میلیارد ریالی کابینت ساز متقلب، خبر داد.

فارس میزبان نمایشگاه طلا و جواهر 24 مهر 1402

فارس میزبان نمایشگاه طلا و جواهر

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: هفتمین نمایشگاه طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ‌ها، ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از فردا ٢٥ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در شیراز آغاز می‌شود و تا ٢٨ مهرماه ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.