فارس میزبان مسابقات آسیایی هندبال
فارس میزبان مسابقات آسیایی هندبال
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از برگزاری مسابقات آسیایی هندبال با حضور ۱۳ کشور به میزبانی شیراز و صدرا از ۱۲ شهریور به مدت ۱۳روز خبر داد.

به گزارش مهرنمافارس،محمد فرخ‌زاده امروز، در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات آسیایی هندبال با رئیس فدراسیون هندبال گفت: تقویت گردشگری ورزشی و سلامت و بهبود روابط بین‌الملل از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات آسیایی هندبال به میزبانی استان فارس است.
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس با اشاره به اتحاذ تدابیر لازم برای برگزاری شایسته این مسابقات بین‌المللی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداری شیراز و صدرا همکاری‌های خوبی در حوزه‌های حمل و نقل، تبلیغات، زیباسازی شهری و… انجام خواهد شد.
فرخ‌زاده از هماهنگی با شهرداری و مراکز اقامتی شهر صدرا به منظور برگزاری شایسته این مسابقات خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری رویدادهای سلامت‌محور ورزشی در استان، در طول برگزاری مسابقات جهانی هندبال بازدیدی هوایی از زیرساخت‌های سلامت، مراکز فرهنگی، ادبی، جاذبه‌های طبیعت‌گردی و… به منظور تنوع بخشی و معرفی ظرفیت‌های فارس به شرکت‌کنندگان اقدام خواهد شد.

مسابقات آسیایی هندبال به میزبانی شیراز و صدرا از ۱۲ شهریور به مدت ۱۳روز برگزار می‌شود.