رونمایی از «ازکی‌سنتر» این بار در شیراز!
رونمایی از «ازکی‌سنتر» این بار در شیراز!
دفتر فیزیکی فروش بیمه ازکی‌سلر در شهر شیراز افتتاح شد تا از این به بعد شهروندان شیرازی در صورت تمایل بتوانند به صورت حضوری نیز از خدمات بیمه استفاده کنند.

ازکی‌سلر از خدمات آنلاین تا حضوری

«ازکی‌سلر» تصمیم گرفته برای کامل کردن خدمات و سرویس‌های متنوع خود، مراکز حضوری فروش بیمه را نیز افتتاح کند تا ضمن خدمت به شهروندانی که راحت‌تر هستند خدمات بیمه را به صورت حضوری دریافت کنند، فرصتی برای افزایش درآمد فروشندگان خود نیزایجاد کند.

نمایندگی‌های «ازکی‌سنتر» در اختیار موفق‌ترین فروشندگان بیمه

«ازکی‌سلر» برای استفاده از ظرفیت‌های توانمندترین فروشندگان بیمه و همچنین برای کمک به افزایش چشمگیر درآمد و فروش آن‌ها، دفاتر نمایندگی خود را با نام و تابلو ازکی‌سنتر، در شهرهای مختلف در اختیار موفق‌ترین فروشنده‌های خود قرار می‌دهد.

سطح درآمدی نامحدود با «ازکی‌سلر»

از این به بعد فروشندگان موفق بیمه «ازکی‌سلر»، این فرصت را پیدا می‌کنند که متناسب با میزان فعالیت‌، فرصت‌های مالی بسیار جذابی برای خود ایجاد کنند. از جمله مزایای همکاری در دفاتر فیزیکی ازکی‌سلر می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • افزایش میزان درآمد
  • افزایش تعداد مشتریان
  • استفاده از اعتبار و امتیازهای ویژه ازکی‌سلر
  • خدمات سریع‌تر و بهتر

فرصت استثنایی برای نمایندگان بیمه

«ازکی‌سلر»‌ در هر شهر چند نمایندگی خواهد داشت و تنها به یک نمایندگی محدود نخواهد بود. به همین منظور اگر علاقه‌مند هستید تا شما ازکی‌سنتر بعدی در شیراز را افتتاح کنید، می‌توانید با شماره ۰۲۱-۹۱۰۰۷۱۱۷ داخلی ۴۰۱۸ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

مدیر ارشد فروش منطقه‌ای «ازکی‌سلر» شوید!

ازکی‌سلر این امکان را برای فروشندگانی که ظرفیت بالایی دارند در نظر گرفته تا در صورت تمایل، مدیر ارشد فروش منطقه‌ای ازکی‌سلر باشند و تمام شعبات را تحت نظارت و مدیریت خود اداره کنند.

اعطای نمایندگی بدون شرایط پیچیده و پردردسر

اگر قصد دارید ازکی‌سنتر بعدی در اختیار شما باشد، کافی‌ست با شماره ۰۲۱-۹۱۰۰۷۱۱۷ داخلی ۴۰۱۸ تماس بگیرید تا مشاورین متخصص در این خصوص شما را راهنمایی کنند و شرایط همکاری را به شما ارائه دهند.