برگزاری دوره تخصصی پایه جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای در قیروکارزین
برگزاری دوره تخصصی پایه جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای در قیروکارزین
رییس جمعیت هلال احمر قیروکارزین از برگزاری دوره تخصصی پایه جست و جو و نجات در حوادث جاده اي و حمل‌ و نقل برای ۱۷ نفر از نجاتگران و امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش مهرنما فارس  ایوب زارعی در این خصوص اظهار کرد:با هدف افزایش توان علمی و عملیاتی امدادگران و نجاتگران برای مقابله با حوادث احتمالی ۱۷ نفر از امدادگران  این شهرستان دوره تخصصی پایه جست و جو نجات در حوادث  حمل و نقل جاده ای  را به مدت ۵ روز بصورت فشرده فرا گرفتند.

وی به سرفصل‌های تدریس شده در این دوره اشاره کرد و افزود: اجرای مانور عملیاتی، ایمنی، ارزیابی و مدیریت سوانح، اصول جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای، آشنایی با تجهیزات جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل، دستیابی و رهاسازی مصدوم و حمل مصدوم از سرفصل‌های دوره جستوجو و نجات در جاده است.

رییس جمعیت هلال احمر قیروکارزین ادامه داد:در پایان دوره پس از برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی، برای قبول شدگان، گواهی دوره صادر می شود.

ایوب مرزبان مسئول امداد جمعیت هلال‌احمر شهرستان قیروکارزین در حاشیه این گفتگوی خبری با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان قیروکارزین حادثه خیز است افزود:داشتن نیروهای متخصص و آموزش دیده در زمان وقوع حوادث باعث پیشگیری و جلوگیری از صدمات و عوارض بعدی در مصدومان می‌شود.

 

انتهای پیام/