ایستادگی ۴۵ ساله ملت ایران در برابر قدرت‌های پوشالی جهان
ایستادگی ۴۵ ساله ملت ایران در برابر قدرت‌های پوشالی جهان
همه تلاش‌های دشمنان ملت ایران برای شکست اراده ایرانیان در بخش‌های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی شکست خورده است.

به گزارش مهرنما فارس ،سخنگوی دولت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز گفت: ۴۵ سال است که ملت ایران، تمام قد در برابر قدرت‌های پوشالی دنیا و تحریم‌های مختلف آنان ایستاده و این دشمنان ملت ایرانند که در عمل شکست خورده اند.

بهادری جهرمی افزود: در صنعت نانو و در حوزه‌های مختلف فضایی تلاش کردند، رشد علمی کشور ما را متوقف کنند، اما نتوانستند و تحریم‌های گسترده در حوزه‌های مختلف نفتی و هوایی با شکست روبرو شده است.

وی افزود: دشمنان ملت ایران گفتند ایران را در حوزه‌های مختلف نفتی، فناورانه و صنعتی فلج می‌کنیم، اما در عمل شکست خوردند و اعلام کردند، تحریم‌ها در ایران نتیجه‌ای نداشته است؛ و سال ۱۱۴۰۱ سال رکورد پیشرفت روابط ایران با کشور‌های جهان بود و این بدان مبنی است که دیگر بسیاری از کشور‌های جهان ترسی از تهدیدات آمریکا برای افزایش ارتباط تجاری و اقتصادی با ایران ندارند.

دشمنان در طول سال‌ها تلاش کردند با تحریم‌های مختلف ایران را زمین گیر کنند، اما ایران جز ۵ کشور برتر جهان در زمینه صنایع فضایی است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: اگر ۴۵ سال پیش تنها ایرانیان مقابل قدرت پوشالی آمریکا و اسرائیل ایستادند، امروزه بساری از ملت‌ها همراه و همگام با ملت ایران حرکت می‌کنند و در برابر ابرقدرت‌های جهان با وحدت و همبستگی ایستاده اند.

وی افزود: مردم فلسطین و سرزمین‌های اشغالی امروز با الگو گرفتن از مردم ایران در برابر کودک کشی اسرائیل بیدار شده و ایستاده اند و طوفان الاقصی ثمره مقاومت و بیداری مردم فلسطین است.

سخنگوی دولت اعلام کرد: دشمنان سعی کردند بین ملت ایران و عراق تفرقه بیاندازند، اما سال هاست مراسم اربعین حسینی پرشورتر از همیشه بین دو کشور مسلمان و برادر برگزار می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: دولت تلاش می‌کند طرح‌های نیمه تمام را در سطح کشور تکمیل کند و خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات معیشتی در اولویت برنامه‌های دولت است.