اهدا یک دستگاه تجهیز پزشکی به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون ریال به اورژانس جاده ای اسیر-گله دار
اهدا یک دستگاه تجهیز پزشکی به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون ریال به اورژانس جاده ای اسیر-گله دار
حمید قاسمی مسئول اورژانس شهرستان مُهر از اهدای یک دستگاه پزشکی برای اورژانس جاده ای اسیر – گله‌دار و تلاش برای جلب مشارکت خیرین برای خریداری ۳ دستگاه دیگر برای پایگاههای اورژانس ۱۱۵ مُهر، وراوی و دارالمیزان خبر داد.

به گزارش مهرنما فارس، مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مهر گفت: یکی از افتخارات مدافعان سلامت در اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کمک به مصدومین و بیماران در سخت ترین شرایط می باشد و کمک خیرین در رفع مشکلات تجهیزات پزشکی اورژانس شهرستان را انرژی مضاعفی از لحاظ روحی و روانی برای پرسنل اورژانس و تسهیل مدیریت درمان بیماران اورژانسی دانست.

قاسمی ضمن تشکر و سپاس از همراهی و همدلی خیرین محترم اورژانس شهرستان که تاکنون مشارکت مناسبی در حل مشکلات اورژانس داشته اند خبر از اهدا یک دستگاه تله کار دیوگراف آریا تی‌سی برای اورژانس ۱۱۵ اسیر – گله دار توسط خیر محترم مهندس ذوالعطا از موقوفه برف فروشی شیراز با پیگیرهای آقای سید حسن موسوی نیا مسئول پایگاه اورژانس اسیر و گله دار و جناب آقای حجه السلام و المسلمین سید عباس موسوی اسیری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس خبر داد.

مسئول اورژانس شهرستان مُهر از اضافه شدن خدمات این دستگاه از هفته آینده در پایگاه اورژانس اسیر – گله دار و تلاش برای جلب مشارکت خیرین برای تهیه این دستگاه برای پایگاههای اورژانس مُهر، وراوی و دارالمیزان خبر داد.

برای کمک به تولید داخل از یک شرکت ایرانی معتبر این دستگاه خریداری شده است که قابلیت‌هایی شامل چک فشار خون، چک نبض، چک سطح اکسیژن خون و مهمتر از همه گرفتن نوار قلب با قابلیت ارسال برای متخصصین را داراست.

 

انتهای پیام/